دانستنی های روز

دانستنی های روز حقایق جالب

دانستنی های روز

دانستنی های روز حقایق جالب

به 10 دلیل حتما پوست پرتقال بخورید! چگونه ؟



فواید پوست پرتقال را نمی توان نادیده گرفت چرا که پوست این میوه پرفایده سدی است در برابر بیماری های کشنده و همینطور سلامت بخش ارگان های حیاتی بدن ، پس برای داشتن این مهم هرکسی باید آن را بخورد.

  ادامه مطلب ...

Huawei P20 Pro قهرمان با دوام‌ترین باتری سال شد


در چند سال اخیر شاهد سیر تکاملی پیشرفت هوآوی در زمینه  بهبود طول عمر باتری گوشی‌های هوشمند بودیم. اگرچه در ابتدا سری Huawei Mate لقب رهبری با دوام‌ترین باتری‌ها را به خود اختصاص داده‌بود اما حال شاهد برتری سری Huawei P در این زمینه هستیم که حتی توانسته در آزمایشات مربوطه بهترین نتایج را با فاصله زیادی نسبت به رقیبان خود کسب کند.

چندی پیش رسانه  معتبر Tom’s Guide به صورت زنده آزمایش‌هایی را روی  جدید‌ترین دستگاه‌های سال انجام داد. نتایج این آزمایش‌ها نشان می‌دهد Huawei P20 Pro دارای با دوام‌ترین طول عمر باتری‌ها با 14 ساعت و 13 دقیقه، حتی با اختلاف 2 ساعت نسبت به Google Pixel 2 XL است.

دوام باطری سامسونگ  Note 9 با 11 ساعت و 26 دقیقه و plus 6 با 11 ساعت و 22 دقیقه ثبت شده  و نکته قابل توجه این است که با وجود آنکه تنها مدت کوتاهی از رونمایی  آیفون  XS Max می‌گذرد، اما دوام باتری این گوشی  با 10 ساعت و 38 دقیقه در سطح متوسط قرار گرفته و رکورد ضعیف 9 ساعت و 41 دقیقه نیزبرای آیفون  XS ثبت شده‌است.

البته بنا بر شنیده‌ها هوآوی قصد دارد این رکورد را نیز جابجا کند و در سری جدید گوشی‌های خود یعنی mate 20 به خصوص در مدل Huawei Mate 20 Pro از باتری به مراتب قوی‌تری بهره ببرد.

عادت های که شما را روز به روز پیرتر و زشت تر می کنند


عادات نادرست شایعی که زشتی و پیری را به همراه دارد

عادات و رفتارهای نادرست ممکن است در شما وجود داشته باشد که به زیبایی و جوانی شما آسیب جدی وارد کند.
نخستین قدم برای از بین بردن این نوع رفتارها، یافتن آگاهی در مورد آنها و پی بردن به اشتباه است. سپس، جایگزین کردن آن عادت با رفتاری دیگر است که هدف مشترکی را دنبال می کند. سرانجام، این رفتار به یک عادت خوب تبدیل می شود در این نوشتار، به عادات بد نگاهی جزئی‌تر خواهیم داشت , عاداتی که شما را پیر و زشت میکند.

  ادامه مطلب ...

تولید ارزان آنتی‌اکسیدان از پوست پسته


اخبار,اخبار علمی,تولید ارزان آنتی‌اکسیدان از پوست پسته


امروزه به دلایل مختلف، اطراف ما، مملو از موادی است که در بدنمان تولید رادیکال‌های آزاد کرده و از این طریق، سلامت ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند و لزوم مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها را دوچندان می‌کنند. محققان کشورمان، چنین مواد ارزشمندی را از پوست دورریختنی پسته استحصال کرده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

فیس بوک دستگاه مخصوص تماس ویدئویی را رونمایی کرد


 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,فیس بوک
شرکت فیس بوک دو دستگاه جدید به نام های «پورتال» و «پورتال پلاس» را برای برقرای تماس ویدئویی رونمایی کرده است.
 
ادامه مطلب ...